maandag 26 september 2011

Bezoek wedstrijd Fortuna- Telstar



Manne,

De vv Born heeft zich dit seizoen aangemeld voor het Fortuna Voetbal Puur pakket. Naast vele andere voordelen, stelt Fortuna Sittard aan de deelnemende clubs ook 40 seizoenkaarten ter beschikking voor de Zuid tribune. Wij hebben gereserveerde plaatsen omdat de stoelen zijn voorzien van VV Born stoelstickers. Op roulatiebasis zal het bestuur deze seizoenskaarten ter beschikking stellen aan een van de teams of andere belanghebbenden.
Op 17 oktober zijn wij samen met het vierde aan de beurt. Wil jij (of je familieleden) meegaan meld je dan aan. Je kunt je belangstelling kenbaar maken tot uiterlijk 11 oktober bij mij. Uiteraard geldt wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik heb ook een teamlink-activiteit aangemaakt.
Afspraak over vertrektijd, samenrijden etc. volgt als ik het aantal aanmeldingen weet.

3 opmerkingen:

Ron Dijkstra zei

Foppe gaat mee, net als een handvol andere spelers van het derde!!!

Anoniem zei

sorry, ik heb afspraken staan die voor gaan!

Veel plezier

Johan

Ron Dijkstra zei

Iemand zei me gisteren dat je daar soepel mee om moet gaan.......