maandag 9 mei 2011

.. ingezonden stuk!

Ik was getuige van het volgende:
Stront,

Stront en nog eens stront. Ons hele terrein, inclusief het hoofdveld ligt vol met hondenstront. Op zich verwijt ik deze viervoeter helemaal niets. Echter die persoon die zijn beest extra meeneemt naar ons cluppie om daar eens lekker te schijten des te meer.

Gisteren was de maat vol. Toen ik na de wedstrijd naar huis ging, zag ik een oudere vrouw met een kleine witte pluisbal op onze groene verhoging (naast de parkeervlakken) uitlaten.
Ik sprak haar aan dat dit niet de bedoeling is en dat ze haar hond ergens anders moest uitlaten.
Ze was het helemaal met me eens……………………………………………..maar ze deed het lekker toch. Ik was woedend, wat een A-sociaal mens! Het is toch niet normaal dat mensen onderling zo’n schijt aan elkaars belangen hebben. Ik heb nog voorgesteld om bij haar in tuin te schijten, dit was geen probleem volgens haar als ik maar opruim…………………………..

Dit is nou Born, overal schijt aan!


Der J.  

1 opmerking:

D'n Lijdert zei

Gut gemacht, Johan.

Voor we het weten voetballen we in het tenue van Sankt Pauli!!
Wat voor de (baasjes van) schijtende honden geldt, geldt overigens ook voor de honden die
denken van alles te moeten vernielen:
aanspreken/-pakken die handel!!

D'n Lijdert