dinsdag 12 oktober 2010

Sponsor Bingo Loterij

Mannuh!!!!


Op 3 november gaan we ons uiterste best doen om loten te verkopen van de Sponsor Bingo Loterij. Voor alles wordt gezorgd: telefoons, belscripts etc……
De bedoeling is om loten te verkopen aan je familie, vrienden, collega’s etc. Deze aktie kan onze club ontzettend veel geld opleveren maar daarvoor hebben we jullie hulp nodig.
Ik ga uit van jullie steun en zie je deelname graag tegemoet!
Van ons team hebben Michel, Foppe, Martin M, Tjerk en Johan zich al aangemeld. Heb je vragen dan kun je altijd bereiken op 06 20869896!

Ik zeg: DOEN!!!
(inzending, nr 14.)

11 opmerkingen:

Anoniem zei

We are growing,

John K, Mark en Roger de Lange en Robbie gaan ook meedoen!

Bedankt mannuh

Ron Dijkstra zei

't Loopt nog niet echt over van enthausiasme! :(

Anoniem zei

Valt me echt tegen! Kom op het is ook voor jullie

D'n Lijdert zei

als ik meer uitleg bekom, ga ik mogelijk wel mee doen...

Anoniem zei

Even voor de duidelijkheid wat de voordelen van de sponsor bingo loterij zijn. Wij verkopen loten kosten ongeveer E 10 per maand ( vergelijkbaar met lotto en andere loterijen) E 120 per jaar. Van de verkochte loten door vv Born ontvangt de club 50% dus E 60 per jaar. Bij 100 verkochte loten is dit jaarlijks E 6.000 welke de club goed kan gebruiken. Dus voor degene die niet kunnen of willen bellen geef alvast aan Johan of mij door of en hoeveel loten je wilt kopen. Je kunt met het lot namelijk ook nog iedere maand een prijs winnen.

Groetjes Martin M.

Ron Dijkstra zei

Oh... begrijp ik dat ik familieleden een lotto abonement moet gaan aansmeren? Sorry hoor, dat ga ik niet doen. Ik wil best iemand een los lot verkopen, maar that's it!

Anoniem zei

lekker hoor! Foppe

Ron Dijkstra zei

Ik reageer tenminste niet ano-niem...

Anoniem zei

Sorry, dit was mijn reactie.

Der J.

Johan

Nr. 14

The Judge

Delonghi zei

Zou een gewoon los lot verkopen niet beter werken?

Anoniem zei

Helaas kan dat niet! Opzeggen is op ieder moment mogelijk. Het is voor de VV Born een unieke gelegenheid om geld te verdienen.Dit kan onze club goed gebruiken!!!!1


Het gaat er niet om iemand iets door zijn strot te duwen maar vragen en uitleggen wat WIJ als club eraan hebben en wat ZIJ ermee kunnen winnen, kan in mijn ogen geen kwaad.

Groet,

Johan