vrijdag 1 oktober 2010

Nu al het populairste elftal van Born!!!


Ja heren, ik weet het, het moet nog winter worden, maar toch: onze selectie is compleet!! Nog steeds ontvang ik aanvragen van spelers die bij Bor-3 hun carriere willen beeindigen, beginnen , oppakken of uitproberen.

Dat is geweldig en natuurlijk is het plezierig om het populairste elftal van de VV te zijn, maar de bank is meestal maar bestemd voor maximaal 5 wisselspelers en de Lijdert en 1x in de twee weken spelen is ook niet ideaal. Vandaar dat ik de knip even op de deur houdt en nieuwe aanmelders verwijs naar de andere elftallen van onze club, zodat ook 1,2 en 4 met voldoende spelers de competitie kunnen afmaken.

Laat maar horen wat jullie er van vinden. Misschien heb je ook ideeën over een wisselsysteem, verlof-wedstrijden, resultaat voorop of plezier of weekendjes-weg voor de reserves..?!

Geef je commentaar (Heeft geen invloed op de opstelling...)

Paul

13 opmerkingen:

Delonghi zei

Pfoeh, just in time :)

Ron Dijkstra zei

Hahahaha, ja inderdaad Delonghi!

Anoniem zei

Geweldig. Ik mis alleen nog de gefotoshopte kopjes van onze spelers boven het spandoek.

Nog twee weken, dan daalt de temperatuur onder de 10 graden. Dan wordt de bank weer gereduceerd naar 4 wissels.

Wellicht dat er nog lange onderbroeken circuleren die dit probleemke kunnen oplossen. Martin
stelt zijn andere sok voor de selectie belangenloos ter beschikking.

Der J.

Ron Dijkstra zei

Ik begreep wel dat de jongens van het 4e de trainingen niet zo goed vinden gaan? Waarom trainen ze ook samen met het 1e/2e?

Anoniem zei

Stel een elftal op voor alleen de thuis en alleen de uitwedstrijden. Dat reduceert ook de wisselbank! Boek mij maar voor de thuiswedstrijden raak steeds meer gehecht aan eigen veld


gr thei

Anoniem zei

Zeg Thei, vindt je dit ook als je iedere week in het rose moet spelen????

Der j.

Anoniem zei

Wie is eigenlijk Thei ?????
Nog niet gezien. En die heeft al een plek bij alle thuiswedstrijden..... D'n lijdert krijgt een zware dobber ( tot dat de temperatuur een graag of tien zakt......
efdeetep

B zei

Als laatste "nieuwkomer" heb ik er vanzelfsprekend helemaal géén moeite mee om veelvuldig en lang plaats te nemen op de bank. Dan zal ik m'n mannetje wel staan in de 3e helft...

Ron Dijkstra zei

Da's erg aardig van je B., maar jij hoort bij het team en hebt het recht om ook een significante hoeveelheid Spielzeit zu bekommen. Als iedereen nu een keer een helft wisselt, dan komt het vanzelf goed. (trouwens, we mogen ook doorlopend wisselen: Lijdert: Waarom doen we dan niet? Ah wel, misschien is doorlopend een groot woord, maar met 5 wissels zou het mogelijk moeten zijn na 22,5 minuut eens wat vers vleesch op het veld te zetten.
Dat gezegd hebbende, zie ik dat voor komend weekend al 5 afmeldingen hebben, dus wellicht is die wisseltruuk dit weekend niet aan de orde.

martin m zei

hey Foppe,
weet je wel hoe lang 22,5 minuut is ?

Ron Dijkstra zei

JAwel, 1350 seconden (Dan klinkt het nog langer!)

B zei

Goed bedoeld, maar mijn speeltijd is echt geen issue! Ik moet eerst m'n conditie weer een beetje op peil zien te krijgen, zodat ik überhaupt in staat ben langer dan 1350 tellen te voetballen. Zondag leek het na 13 seconden wel alsof ik lood in m'n schoenen had... Met andere woorden: tot donderdag!

Tjerk zei

Nou ben ik zelf niet een van de allerslimste, maar ben ik niet de nieuwste toevoeging.

kan natuurlijk zijn dat er ontwikkelingen zijn sinds donderdag, maar was wel even trots op deze status.

nog geen bijnaam, dus gok op reserve-fries?