woensdag 4 maart 2009

Programma zondag 8 maart

11 opmerkingen:

D'n Lijdert zei

Met z'n hoevelen zijn we van de partij zondag??

Anoniem zei

Lijder,

Hopelijk kan ik er bij zijn.
Helaas ben ik mijn voetbalschoenen kwijtgeraakt (neem aan achtergelaten in kleedlokaal Geleen). Ik ga ervan uit dat iemand van "onze jongens" deze alsnog hebben meegenomen?? Anders wordt het moeilijk voetballen.

groeten,
Martin

Anoniem zei

Ik ben er bij zondag!
Martin, als je voetbalschoenen in een Paars Intersport-tasje zitten! Dan heb ik die iemand zien meenemen, weet niet zeker wie.. ik d8 de Lijder, is het niet?
Nja Zondag ben ik er!

Anoniem zei

ich bin er!

nr 14

Ron Dijkstra zei

Ik ben er ook bij. Wie is er vanavond nog bij? Ik herinner me dat zakje met schoenen ook nog. Wie het meegenomen heeft weet ik ook niet... :(

D'n Lijdert zei

Nou, nou Luuk, tegen mij zei je nog, ik heb Martin zijn schoenen achtergehouden, dan staat die er ook nog eens naast...!
Yo, de schoenen in het intersport tasje zijn in mijn bezit; zal ze zondag meenemen..

Anoniem zei

Svp, poetsen en invetten

Groetjes

Marin

Ron Dijkstra zei

Ik krijg bijna tranen in mijn ogen dat om het feit dat via deze weg de schoenen weer (bijna) bij de rechtmatige eigenaar terug zullen komen; gepotst en ingevetj. ;)

Anoniem zei

Lijder?
Besse noe is dees cruciale fase in de competitie, n bietje aan t sjteuke? Dat liek mich neet versjtennig! T linker rieke is in zich, der moag noe gein sjprake zeen van onrus in de groep!

Anoniem zei

Mark L. is niet van de partij zondag.

Ron Dijkstra zei

Hey Marc! Carnaval is afgelopen hoor!! ;)