maandag 16 maart 2009

De stand

10 opmerkingen:

D'n Lijdert zei

Alles van de partij zondag??

Laat effe weten of je er bent cq. of je je afmeldt.

Anoniem zei

ich bin da!

Der Johan

Ron Dijkstra zei

Laat me raden: het zijn de trouwe reaguurders: Luuk, Der J. en Rob (kannietelle) die zich present melden?? :P

D'n Lijdert zei

Ja inderdaad: het lijkt wel of er een schrijfverbod is voor de meerderheid van het team: hallo selctie, we hebben een uniek communicatiemiddel met deze site. Lever je bijdrage, stort je nieuwtjes, leuter wat raak of kijk maar wat je doet, onder eigen naam, onder pseudoniem of voor mijn part anoniem.. LAAT EENS WAT VAN JE (AUW-)HOREN!!!

Anoniem zei

Jow Ben der Bie!

Anoniem zei

Mark is er ook bij.

Anoniem zei

Toni moet weer eens score.
Ik ben zondag van de partij.

De spits.

Anoniem zei

De spits? Laat me niet lachen! Ik hoop dat je beter de gleuf van de brievenbus weet te vinden dan het gat van de goal. Desalniettemin veel suck6!
Der J., das phantom

Anoniem zei

Rob meld zich in de kantine vast af en doet zondag niet mee.

Anoniem zei

ik ben er ook bij zondag!

Tot dan, Roger