dinsdag 24 maart 2009

Programma 29 maart: Cuntventus

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Om ze nu gelijk Cunt te noemen vind ik zelfs erg grof

Ron Dijkstra zei

Schiet er zondag dan maar een paar in, dan haal ik die naam er weer af, deal?

Anoniem zei

Nee, ik vind Cuntentus prima!

Ron Dijkstra zei

Coach, met veel plezier gun ik de wisselspelers een basis plek voor zondag aanstaande. Ich bin d'r neit by, by Cuntventusss...,

Anoniem zei

Trainert!
Via deze weg wil ik Gerben even afmelden voor zondag! De beste jongen moet werken. zelf had hij geen internet meer en ook had hij t nummer voor af te melden niet! Hij heeft aan mij gevraagt of ik m even wou afmelden. Bij deze!
ik ben er zelf wel bij Zondag. Als het doorgaat heeft dat dan he!
Gr. Luuk

Anoniem zei

Ik zag ozze Wim nog met een duikpak over het veld lopen. volgens mij gaat het door!

Der J.