woensdag 8 september 2010

Afspraken nieuwe seizoen??!!


Hallo manne,
Na de teleurstellende opkomst van afgelopen zondag toch nog even wat afspraken nu het seizoen voor de deur staat. Het is natuurlijk onbegrijpelijk (zie foto) en hopelijk de laatste keer dat er van de ruim 20 speler van Bor-3 er slechts 9 aanwezig zijn!!
Tot het laatste moment kwamen er afmeldingen (overmacht?), maar kwalijker was het feit dat er mensen niet kwamen zonder afmelding!!

Je weet het, en anders nog maar een keer, dat ik bij afmelding graag
donderdagavond uiterlijk kwart voor 9 bericht krijg, zodat ik op donderdagavond kan zorgen dat we zondag met minimaal 13 man op de wei staan. Afgelopen jaren is dat steeds goed gelukt. Ik voel er weinig voor om mijn vrijdagavond en zaterdag te vullen met het nalopen van spelers. Dus graag je medewerking.
Verder hoop ik dat je je niet laat opnaaien door het ruime aantal spelers en je daardoor te gemakkelijk afmeldt. Ook langs de lijn of op en rond de bank is het goed toeven op zondagmorgen! Laat staan na afloop in de kantine.

Mede namens Wim hoop ik dat we een sportief, succesvol, maar vooral leuk jaar tegemoed gaan!!

Gegroet,
D'n Lijdert

4 opmerkingen:

D'n Lijdert zei

O ja baidewee...

Als je je na donderdag nog denkt af te melden, moet je zelf voor een vervanger zorgen!!

Anoniem zei

Tip!

Je kunt altijd Harry Salvelkoul vragen of is deze niet meer speelgerechtigd

Der J

Anoniem zei

als ik dat allemaal zo lees, is het drukker op het web dan op de training en ook drukker dan zondags op 't veljdt.....

Anoniem zei

oeps, de afzender nog...

efdeetep