woensdag 16 september 2009

Nieuwe foto!


Daarnaast nog een verzoek naar de spelers die zich nog niet op Teamlink hebben ingeschreven. Ik zie dat er al 6 medespelers ingeschreven zijn!! (Dan zijn er nog steeds ruim 20 die dat niet hebben gedaan). Aanmelden gaat vrij eenvoudig. Kom je er niet uit, kun je kijken op http://www.teamlink.nl/ . Doe je best! (aanmelden kan hiernaast ook natuurlijk!)

Ben je trouwens aangemeld, dan kun je je ook inschrijven voor de volgende wedstrijd(en). Ga daarvoor naar 'planner' en zoek de wedstrijden uit.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Foppe,

Klasse. Je hebt flink wat huiswerk gedaan. Ik zie trouwens dat er op de foto plaats genoeg is om nog 15 man in-te-fotoshoppen..
Zondag alles van de partij??

nb. op Teamlink hebben we al een punt..?!
De Lijdert.

Ron Dijkstra zei

Ja, dit lijkt de oplossing te zijn voor een team met zoveel spelers. Ik schat dat het stormloopt met TeamLink zelf, want de activerings mailtjes en zo laten flink op zich wachten. Ook zitten er inderdaad nog wat foutjes in zoals die die ene punt.

Het aanmelden loopt trouwens op schema en hoeft niet moeilijk te zijn. Zelfs Theike is in staat om zich aan te melden! ;-)

Anoniem zei

He Foppe
Goed werk die team-link site, maar waarom sta ik als supporter geregistreerd!
Is dit een hint dat ik mij moet aanmelden bij de veteranen?
Ik fiets alweer dagelijks naar Sittard, dus over 2 weken loop ik weer te duwen en trekken op de training:-)
Rob

Ron Dijkstra zei

Hahaha nee hoor Rob. Je stond als begeleider geregistreerd. Ik heb er maar even middenvelder van gemaakt.
Veel succes met de herstelperiode!

Anoniem zei

ik ben derbij. Full time

The Judge