woensdag 17 september 2008

Volgende wedstrijd en stand.



En de stand ziet er als volgt uit:

6 opmerkingen:

D'n Lijdert zei

Allo Allo,
Iedereen van de partij?? Ik heb afmeldingen van Tom en Wil. Daar blijft het bij??!

Geef tijdig door als je er niet kunt zijn.

Anoniem zei

Ron,, Op Donderdag zit ik in Breda! Haal het niet op dan terug te komen voor te trainen, sorry! ik train op vrijdag mee!!
Ik ben er zondag bij!

Ron Dijkstra zei

Dag Lijder, houd mij maar even op de reserve lijst want ik speel nu al twee weken met een nare pijn in de lies en kan niet voluit gaan. Ik zal kijken of ik vanavond even kan gaan trainen/lopen. Zo gaat het dus niet.

Ron Dijkstra zei

Het trainen ging dus wel aardig, dus laten we zondag maar zien hoever we komen..

D'n Lijdert zei

Nou ik vond het na het trainen nog beter gaan met je...

Ron Dijkstra zei

Ja daar was ik in goede vorm.. :)