woensdag 11 oktober 2006

toppie!

Dat was even lekker nagenieten van een mooie wedstrijd daar in Montfort! 2-0 achter en winnen met 3-6! Op zijn minst een opmerkelijke prestatie, net als minimaal 2 goals van het 3eBor. Kijk eens naar de prachtgoal van Maarten Dullens; vanaf de corner zo bij de 2e paal het net in! Onhoudbaar, net als die andere opmerkelijke goal van ons zorgen-kind, de Veurstjopper. Hoe hij die goal maakte staat wel in 1 van de commentaren; beter kan ik dat niet omschrijven! Ook Danny bedankt voor de erg goede invalbeurt! Samen met de Pap syn euch net zo goed als Cruijff! (Jullie hadden shirtnummer 10 + 4 = 14 !)
Op naar zondag; 10:30 uit in Sint Joost. Dat betekend dat we wat vroeger op moeten staat want we vertrekken zo rond 9:30 uur van 'op den Toren'. Tot dan!

Ohja, bij het vinden van dit geluid moest ik even terug denken aan afgelopen zunjig "Janne (kootsj) seat er wa?"

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou jongens,
van harte proficiat !!!!!

Ik kon mijn ogen niet geloven bij het openslaan van de krant, zowaar een geweldige prestatie. Ik kon helaas niet komen zondag, maar tegen St Joost ben ik er natuurlijk ook weer bij. Al was het alleen maar om jullie oogverblindende spelcombinaties te kunnen aanschouwen.

de Linksbek

Anoniem zei

Sorry voor die uitbarsting langs de lijn Foppe, had wat veel wijntjes op de vorige avond last van schorre keel, zal ut nie meer doen

Unknown zei

Foppe, ik volg de blog nog steeds regelmatig, maar ik mis iets wat je vorig seizoen wel deed: De Friesche vlag bij een overwinning! ;-)
Als ik nog een tijd heb, kom ik zeker nog een keer mee spelen op de zondag morgen!

Ron Dijkstra zei

Tim, dat doe ik alleen als ik me zelf tot man-of-the-match hob oetgeroepe... ;-)

Anoniem zei

keep on dreaming, foppe!!!

Anoniem zei

Tip for Kootsj: the dreamteam bor 3:

van beveren/Polleke de Nul
vlnr. foppe, martin V/Plattie, lei D, johnnie J.
martin B, jean H, frans D.
Thei L., Ton B. Peter L/Berrie J.

Tom H. De Regter, Jean C., Willie D.,Michel D., Carlo F.

Sure you win every play with this dreamteam!!!!!! any questions???????

Anoniem zei

No questions Bill, only one opmerking, don`t fuck with the Kootsj zien opsjtelling, you are doing the others too short here with, we have a team det besjteit oet 20 players(wienee ich det mit maak is get different), and everyone is importend enough too play

Anoniem zei

bullshit, kootsj. let these players do their thing against st.joost 3 on sunday and sure you win!!!!!!! take the man with the beard with you, wha, and you win surely>>>>> 1-4 you want a bat???

Ron Dijkstra zei

ze men wiz ze beard? Is zet ze man wiz the flag in hiz hend? :P

Trouwens een beriggie veur Van Beveren; Polleke heeft gisteravond getraind en zal hier wel laten weten of ie kan keepen of not.

Succes zondag; ik ben er niet bij, I will keep on dreaming. And it's bet, not bat. A bat is that stick that Captain Caveman had ;-)

Anoniem zei

Hoi manne,
Nou ich höb ut geweite dat ich nao drie en ein hauf jaor weer ens getrasind höb. Na 10 minuten wermlaupe en 5 minute pertieke, ben ich gaon mit doon biej de a-jeug, om te revalideren. Ut eineige dat getraind is zen de sjpiere van miene nak, van ut naokieke van de bel die mich om de oare vlooge. Niks veranger dus, ich ben der klaor veur..
De sjouwer haet ut redelik good gehauwte pes noe toe, dus es ich ut greun leech krieg sjtrak van de fysio, es ich maog van Tom en es van Bevere mich op tiepd de heisje trök brungk die hae in mei geleand haet ben ich derbiej zunjig. Sowieso gaon ich mit, al is ut mer om mich mit de linxbek te verwonjere euver ut vertoande sjpel (in plaats van 'sjmaonjigs euver de oetsjlaag in de gezet)

Anoniem zei

polleke, duis se noe waal of neet mit tegen st. joost kommende sunjig??? laot ff get weite veur mien plenning veur de kommende daag!!!!