vrijdag 5 mei 2006

Spelers passen..

En hei, noe kump Foppe al wear met een veuroetzicht van seizoen 2006-2007!
Vanaf volgend jaar werkt de KNVB weer met spelerspassen! Dit betekend dat er voor jullie de volgende acties moet worden ondernomen, als je er nog een seizoen aan vast wilt plakken. En daar reken ik op!
  1. Een pasfoto is nodig
  2. Volledige adres gegevens
  3. email adres
  4. telefoonnummer en/of mobieltje

Dit kun je bij mij inleveren, en het liefst zo snel mogelijk. Zo spelen we (volgens mij) op 14 mei aanstaande de laatste wedstrijd als je het op die dag inleverd zou dat mooi zijn...

KLIK HIER VOOR HET FORMULIER!!

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Ich mot nog noa dneke euver mien toekomst
Noe de nuuje trainer bie Bor kump, en ver gedegradeerd zeen, wil ich weer truuk noa ein hoager niveau mit 1 en 2
Noe zunjig ken ich neit
Mer volgende weak bin ich der bie teage Zitterd Oas

Anoniem zei

Manne, ik vind het wel toepasselijk met het oog op de laatste wedstrijden: spelers..passen!!
Kunnen we nog een keer alles op alles zetten en onze troeven verzamelen voor de afsluiting tegen Sittard Oost, zodat we met minstens elf eigen mensen zijn? Ik bied mij aan om eventueel een helft te voetballen (keepen lukt nog niet.

Ron Dijkstra zei

Grote kans dat ook hun de mensen niet bij elkaar kunnen krijgen, net als Stadbroek dat afgelopen weekend had.... Maar ik vind het een mooi initiatief om met 11 eigen mensen aan de start te verschijnen! Kunnen we ook gelijk een groepsfoto maken!

Anoniem zei

mee eens polleke! ik bun waer teruuk oet Skylge (voor de kenners terscheling).
Zullen we na afloop van de papieren wedstrijd gezellig gaan brunchen met zijn allen? ter afsluiting tot slot zijn 43 punten een ongekend hoog aantal nietwaar?

Anoniem zei

Hiej bin ich het volledig mit ens
Zowiezo mot er eine groepsfoto van os komme, want de auwe waat oppe sait van vvv bor sjtuit is al gans auwt,
Gr