woensdag 24 mei 2006

Een vooruitblik op het nieuwe seizoen

Heren,

Aangezien ik nu nog maar 5 formulieren in mijn bezit heb wil ik het volgende voorstellen:
  1. Willen degenen die nog niet een formulier ingeleverd hebben mij een email sturen naar 3ebor@home.nl met daarin de vermelding dat je het volgende jaar weer mee doet? Ik wil dit graag voor 1 juni van jullie weten. Dan kan het wedstrijdsecretariaat namelijk kijken of VVborn het 3e en 4e team behoud, of daar 1 team van maakt.
  2. Zoals een eerdere aankondiging is er 8 juni een ledenvergadering. Laten we daar dan met z'n allen de formulieren inleveren, en gelijk een borrel nemen ter afsluiting van een mooi seizoen! Ik reken erop want:

Thei heeft maar liefst TWEE NIEUWE SPELERS voor het seizoen geregeld. De namen staan zeer binnenkort op de site, maar jullie mogen tot die tijd rustig speculeren in het commentaar van deze post. Doe je best!

Update 26-Mei-2006. We hebben de vierde plek weten te behouden, omdat GVCG verzuimd heeft te winnen van Urmondia (twea-twea) halen ze ons die seizoen nooit-niet-nimmer meer in!!!!

Trouwens eigenlijk zijn we gewoon derde, omdat we met minder doelpunten even hoog als Lömmerich geëindigd zijn. En dat is op zich weer een betere prestatie, OF NEIT!?


4 opmerkingen:

Anoniem zei

nou dan zijn we zeker derde. Tenslotte is het onderling resultaat beduidend in ons voordeel aangezien we zes !!!!! punten tegen hun behaald hebben.
Waat zeeeen we gooood he!!

Anoniem zei

Zo sjoan derde SVM kampioen en Uche Veursjtopper haet de Golje Moes gewonnen es meist reageerbaar sjpeeler van Bor3

Anoniem zei

Jonges, proficiat mit de 3de plek.

Anoniem zei

Ja we hebben een mooie plek gehaald, en we (Thei) hadden een vooruitziende blik omtrent jullie kampioenschap. (klik maar op Foppe)