vrijdag 14 maart 2008

IVS-BORN GAAT DOOR om 12.30 uur!!

Na telefoontjes van Tjitte en ondergetekende zitten de onderhandelingen met IVS muurvast!!
We hebben gevraagd of de wedstrijd te vervroegen was naar half elf of 11 uur, maar dat ging niet vanwege slechts 1 veld en een wedstrijd van de dames. Door de week spelen is geen optie omdat ze veel studenten in het team hebben; administratief afhandelen is niet bespreekbaar omdat men bovenaan staat en niet het risico wil lopen dat het uitlekt.
Wat te doen?
mogelijkheid een: we gaan, aangevuld met een viertal B-spelers
mogelijkheid twee: we komen morgenmiddag bij elkaar en dansen samen een regendans, waardoor afgelasting waarschijnlijk is.
mogelijkheid drie: we gaan niet en riskeren een boete
mogelijkheid vier: ??
svp snel reageren op deze mini-enquete > ZIE COMMENTAREN: we gaan!!!

5 opmerkingen:

Ron Dijkstra zei

Wat kost die boete?!! Ik kan gewoon spelen. Ze voorspellen voor zondag wel 20 mm, dus welicht is die regendans ook wat.
Of we zetten de roze bril weer op :P
(ohja, doe wel even reageren!)

Anoniem zei

Gewoon voetballen en dit keer dan maar hopen dat het inderdaad gaat regenen.
De voorsellingen zijn wat dat betreft inderdaad "gunstig".

De linxbek

Anoniem zei

Jungs, Geweun voetballe!

D'n Lijdert zei

Ik ben overtuigd: We gaan ervoor. Meer underdog dan dit kunnen we niet zijn dus via een combinatie van onze gedrevenheid en hun overschatting zie ik een stuntje wel zitten!!
WE SPELEN OM HALF 1, DUS VERTREKKEN OMKWART VOOR TWAALF, AANWEZIG IETS EERDER!

Anoniem zei

Oko doki
half 1 voetballen dus.

IK zal mijn knie vanavond nog even laten instralen door Uri Geller

Cu zondag
Rob