donderdag 6 december 2007

Zunjig. Toes. 11:00 oer.

AFGELAST! (zie commentaar)

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Jungs,,
Ich ben der Zunjig weer bie!
Donderdich helaas neet,ich train als t good is murge mit de jungs van 1 en 2 mit!
Zunjig alle fit, en op noa 3 punt!
Gr,, Rechtsboete!

Anoniem zei

Heren,

Had graag donderdagavond de knie nog even willen testen,maar ....

Dus ga het vanavond op de loopband bij de fitness proberen.
Conclusie Rob beperkt inzetbaar; kan waarschijnlijk alleen rechtuit rennen (whats new!hoor ik jullie denken:-)

tot zondag
Rob

D'n Lijdert zei

De zwemvesten zijn besteld!! Gelet op de stand en op het weer, zal het moeilijk worden om zondag het hoofd boven water te houden...

Berry van Aerle zei

Hoi lijder en dreamteam,

Ik moet me helaas voor zondag a.s. afmelden.
Ik had afgelopen zondag vergeten mijn lieslaarzen mee te nemen, met alle gevolgen van dien.
Ik wens jullie veel sukses op jacht naar de eerste drie punten.
Hopelijk vallen deze niet in het water.

De geeeeeroeten,
Berry van Aerle

D'n Lijdert zei

AFGELAST, jawel. Het weer heeft wederom de strijd om de velden gewonnen: alle wedstrijden in de gemeente Sittard-geleen zijn voor zondag afgelast, dus ook Bor3.
Dat betekent overigens wel dat we in december ongeslagen blijven..

Ron Dijkstra zei

Ja dat zat er wel in met dit weer! Wel leuk dat er wat meer reacties te lezen zijn! Top!