vrijdag 5 november 2010

En nu maar bidden voor regen...


Potverdo**e!! Daar staan we nou met onze selectie van ruim 20 man! Wat is dit nou voor gedrag?? Ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn met blessures. Voor hun is dit stukje ook niet bedoeld.
Maar voor de andere enthousiaste voetballers, de gewetensvraag: Is het echt nodig om je af te melden voor zondag? Was het niet zo dat je aan een seizoen gestart bent, waarin je deel uit maakt van een team, dat je nu door je afmelding in de steek laat??? Mede door jouw afmelding staan we zondag mooi voor Jan met de korte achternaam, als we maar 9 man hebben en weet ik al weer hoe mijn weekend er uit ziet. Bedankt. Ik kan je vertellen, dat ik hoop dat het flink gaat regenen, zodat het afgelast wordt. Bah.....wat een weer!!

Paul


Met een weersvoorspelling als hiernaast weet ik zeker dat de thuis wedstrijden wel afgelast worden, maar hoe Ria daarover denkt....?

Foppe.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

DE mansluuzitting is pas volgende weak dach ich , of neet!
Of motte die al nao de kerstmert?
jonge jonge.

Andries Knevel (EO) zei

zie je wel : het helpt

Baas B zei

Ik was zondagochtend in Nieuwstadt, in de veronderstelling dat we "gewoon" moesten voetballen. Dat betekent onder andere: niet op stap geweest zaterdag, zondag op tijd opgestaan, géén sex (althans niet vóór de wedstrijd), een smerig koolhydratenontbijt weggewerkt enz. Alle "ellende" voor niks dus, want onze wedstrijd bleek te zijn afgelast, terwijl de thuiswedstrijden van twee andere RIA-teams wél gewoon doorgingen. Dus waarom onze wedstrijd dan wél is afgelast? Aan het weer zal het niet gelegen hebben, want ik werd behoorlijk opgewonden van het prachtige, vochtige biljartlaken in Nieuwstadt (of zou die opwinding toch een gevolg zijn geweest van die geheelonthouding?).
Voortaan sta ik op zondagochtend nóg 5 minuten vroeger op om de website nog even te checken op onverwachte afgelastingen... ik was immers gewaarschuwd! Tot donderdag of zondag!?

Anoniem zei

Rustig, rustig Baas B, we merken dat die zaadophoping je niet in de koude kleren is gaan zitten.

Voortaan het zekere voor het onzekere nemen!

Der J.

D'n Lijdert zei

Wedstrijd tegen FC Ria wordt ingehaald op 28 november ook weer om 10.15 uur.

Baas B zei

Haha, nee hoor, valt wel mee: ik was zaterdag royaal op stap geweest, lag pas om 4 uur in m'n nest, heb toen óók nog gescoord (!) en m'n ontbijt bestond uit koffie en twee sigaretten. Het valt dus nogal mee, voor wat betreft de gebrachte offers!
Als ik niet zo'n duffe kop had gehad en op tijd was opgestaan, had ik de website nog even kunnen checken. Eigen schuld, dikke bult dus... Toch jammer dat het was afgelast!

D'n Lijdert zei

Ik ben al een week gestopt met bidden... maar veel helpt het nog niet!!