dinsdag 24 februari 2009

Programma 1 maart.


13 opmerkingen:

Anoniem zei

een mooie tegenstander om tegen te beginnen.

Ik denk dat ik donderdag maar kom trainen.


nr 14

Ron Dijkstra zei

Hey dat wordt wel weer een keer tijd!

Anoniem zei

ik ben in vorm

Ron Dijkstra zei

Nou dat zullen we dan tegen de nummer 4 wel eens bekijken. Ik denk dat er wel gespeeld wordt deze keer.

Anoniem zei

Opmerking was cynisch bedoeld!

D'n Lijdert zei

Hallo manne,
Allemaal Carnaval overleefd? En allemaal zondag wedstrijdfit??

Laat het op tijd weten als je er niet bent!! Als je er wel bent mag je je ook melden..

Tot zondag

Anoniem zei

ich bin da!

Das Phantom!

Ron Dijkstra zei

Ik ben er ook bij; dan zijn er in ieder geval vast twee :-))

Anoniem zei

Ich der auch bie!

Anoniem zei

Rob is er ook, dat maakt alvast drie

Anoniem zei

Hij bedoelt 4, maar ja, hij is ook al oud

D'n Lijdert zei

Vertrek om 10.05 uur!!
ALLEMAAL DAAR????
Heb alleen een afmelding van den Dek. Dus hebben we 18 man zondag???

Anoniem zei

ik zag vandaag de jongens van Geleen-Zuid al warmlopen