maandag 22 december 2008

Eerst volgende Borrel?!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

Wie gaat er heen?

D'n Lijdert zei

D'n lijdert en eega zijn zeer waarschijnlijk van de partij..

Anoniem zei

Ik kom de lijder graag helpen bij het legen van al die glazen champagne

Het verhaal gaat dat: als het gaat friezen ontdooien de Friezen

Ik neem aan dat Foppe zijn schaatsen aan het zoeken is en zich gaat voorbereiden op de 11 steden ....

Groet, Rob

D'n Lijdert zei

Rob,

Ik denk niet dat Foppe je nog kan horen, die zit al een week met de schaatsen aan, Mart Smeetstrui aan en de oorwarmers op, te wachten tot het ijs dik genoeg is... Misschien zaterdag de Jagermeister klaar zetten om hem en nr. 14 te lokken.
Wie volgt..???

Ron Dijkstra zei

Hoor ik daar Jagermeisterrrr???? :-)) *terug naar het schaatsen* tot zaterdag?

Anoniem zei

Ok, ik zal mijn vrouw onderbinden en al klunend mijn weg naar de kantine proberen te vinden.

NR 14

D'n Lijdert zei

Nou, nou, dat was mee opkomst van Born3: Jean, Wil, John, Johan, Rob, Tom en mijzelf. Tel daarbij nog Neu-zugang Wiel en we komen op ongeveer een-derde van ut derde!
Maak dan maar het goede voornemen om met minimaal het dubbele aantal op de training te zijn donderdags...
Zealig Nuujaor!!
nb. hou de site in de gaten want er worden voor Carnaval nog inhaalwedstrijden ingevoegd (KNVB leert het nooit!!)