maandag 27 augustus 2007

Groen licht?


Heren,

de start van het nieuwe seizoen kom met rasse schreden nabij. Zo speelt het 3eBor op 2 september aanstaande de eerste thuiswedstrijd.

Het wordt dus tijd dat we de spieren even losmaken, om zo de goede trend voort te zetten waarmee we de 2e helft van afgelopen seizoen mee gestopt waren. (En dan heb ik het niet over de wedstrijd by Armada :( )

Anyway, via het nieuws medium John J. is gebleken dat er interesse is van een nog nader te noemen persoon om het derde te trainen!! Voorwaarde is wel dat er minstens een dozijn spelers aanwezig zijn...
Dus donderdag aanstaande wordt iedereen verwacht die het seizoen gaat starten. Kun je niet, laat het dan even weten; hier op de website in de commentaren, of schrijf een mail naar 3ebor@home.nl

5 opmerkingen:

Ron Dijkstra zei

Mocht je wel kunnen, dan mag je dat ook via deze manier laten weten. Zo weet ik ook of deze site uberhaupt gelezen wordt. Status: John J. komt (was tenslotte een initiatief nemer) en Foppe zal er ook bij zijn.
Michel D. is er niet bij, want hij gaat zijn verjaardag vieren. In ieder geval proficiat van deze zijde! :-)

Anoniem zei

beste sportvrinden,

ik zal ook van de partij zijn, terug van weggeweest. ik dacht dat ik berry j in het haastig voorbijfietsen (hij was nogal laat voor zijn werk volgens mij) hoorde zeggen dat hij ons ook zou verblijden met zijn aanwezigheid. ik heb van wil dohmen vernomen dat hij zowel morgen als zondag niet aanwezig kon zijn in verband met werk.

met sportieve groet (nog niet té sportief uiteraard, we beginnen pas)

de keeper,
alias (in de categorie "kent-u-deze-nog?!)
tommeke de pul

Anoniem zei

tom heffels,
vlnr. johnnie janssen, frans deuss, jean coenen, frans(?) de regter,
ron dijkstra, martin Bos, Ton Biesmans, berry janssens,
jean allerts, tjeu proosten

res. jac. frenken, charel daniels
afwezig: michel dekkers, lex boymans, jean hoedemakers

Anoniem zei

afwezig: willie dohmen, martin verstegen,carlo floris

Anoniem zei

lei dullens???