vrijdag 1 juni 2007

Mededeling over seizoen 2007-2008

In de trant van "het seizoen 2006-2007 is net als de transfermarkt afgesloten" alvast een bericht voor het nieuwe seizoen.

Er is wederom een extra service in het licht geroepen om jullie nog beter van dienst te kunnen zijn. Iedereen die met regelmaat een mailtje wil ontvangen met de laatste nieuwtjes omtrent wedstrijden kan zich in laten schrijven op de nieuwsbrief van het 3e van VVBor.

Hierin worden mededelingen gedaan over de aanstaande wedstrijden en eventuele andere activiteiten. Met name de actieve spelers verzoek ik met klem dit even in te vullen.

Nog even een kleine gebruiksaanwijzing (voor o.a. Frans) Zodra je je mail adres in hebt gevuld krijg je een e-mail toegestuurd, waarin je even moet bevestigen (op de link klikken) dat je de nieuwsbrief graag wilt ontvangen.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

kreeg meteen een virus waarschuwing toen ik me wilde aanmelden dus gelijk maar weer eruit gegooid

Ron Dijkstra zei

Lijkt me sterk, deze nieuwsbrief tool wordt o.a. ook gebruikt bij het dierenpark van Born....

Ron Dijkstra zei

Misschiein dat het als SPAM (reklame mail) wordt aangeduid, een echt virus kan het volgens mij niet zijn. (SPAM en VIRUS wordt wel vaker met elkaar verwisseld..)

Anoniem zei

Wil je de komkommers s.v.p. laten aanrukken...

gaaaaaaaaaaap

Ron Dijkstra zei

Yo! Ze staan erop! :)