maandag 11 december 2006


8 opmerkingen:

Anoniem zei

En jongens: dipje?? Op deze manier is er ook voor mij geen eer te behalen. Ik wil de komende wedstrijd nog wel afwachten, maar anders ga ik me helemaal op het schaatsen toeleggen.

Ron Dijkstra zei

Yo Dirk,
We snakken naar de winterstop; 22 man op papier waarvan de helf ziek zwak of misselijk is. Maar goed, wij hebben dan wel verloren, maar geven daar de scheids in ieder geval niet de schuld aan. Maar goed, toch een puntje tegen AJAX.

Anoniem zei

onverdiend trouwens dat puntje, lees maar in mijn collum, hehehehe

Anoniem zei

Wij hadden ook meer verdiend dan een puntje bij de rollers in de Arena. Ik heb het nog met onze nieuwe keeper Ronald over Born gehad: hij had vroeger wel eens met Chevremont B1 tegen jullie gespeeld, in de tijd van Peter Leurs en Frank Dohmen. Zijn dat nog steeds van die atletische en razendsnelle spitsen vroeg hij zich af?

Ron Dijkstra zei

Zekers Dirk, Vooral peter wil de bal nog wel eens vanaf de middenstip in de goal rammen.. (nouja, proberen he? :))

Ron Dijkstra zei

welke column is dat Jaaannnnee??

Ron Dijkstra zei

Hey Dirk, wat lees ik nu?? http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/044891.html
Grootste PLANNEN???

Anoniem zei

Jonges noe zit ich al neit lekker in t velke, en noe laes ich auch nog det ger elke waek puntje versjpeelt.
Tis de merke det van achter oet gein sjteun en coaching is bie ut wegvalle van de veursjtopper.
Misjien moog in Maart weer voetballe van de heren doktoren es ich weer ganz genaeze ben